• Ligasponsorer

8 juli 2020 10:00
Pressrelease från ESS

ESS har skrivit avtal med Lindvalls Kaffe säsongen 2020

Idag har ESS skrivit ett avtal med Lindvalls Kaffe från Uppsala. Lindvalls Kaffe blir officiell leverantör av kaffe till BAUHAUS-ligan i Speedway 2020. Lindvalls Kaffe kommer att profileras hos samtliga elitserieklubbar och även synas ute i butikerna i Sverige tillsammans med elitserielagen under säsongen. Mikael Teurnberg marknadsansvarig på ESS är glad över att gjort ett avtal med Lindvalls Kaffe. -Lindvalls Kaffe är ett företag som växer och finns ute i butiker över hela Sverige. Vi är glada att Lindvalls Kaffe väljer att satsa på Svensk Speedway och marknadsföra sig tillsammans med ESS och BAUHAUS-ligan 2020.

Patric Torstensson marknadschef på Lindvalls Kaffe säger. Vi på Lindvalls Kaffe är både glada och stolta att få vara med och synas i den Svenska Speedwayens finrum. För oss blir det en bra marknadsplats då vi är ett bolag som växer och vill utmana de stora kaffeaktörerna. Det här blir ett utmärkt forum för oss att synas. Vi gratulerar också dessa motorstäder som nu kommer få möjligheten att dricka Sveriges godaste kaffe.

Mikael Teurnberg Marknadsansvarig ESS [email protected] Tel 070 317 37 93 Patric Torstensson Marknadschef Lindvalls Kaffe [email protected] Tel 018 480 20 01